Každý internetový obchod by měl mít definované podmínky vrácení zboží, podobně jako reklamační podmínky. Podle podmínek vrácení zboží se řídí zákazníci, kteří chtějí vrátit zakoupený produkt v rámci zákonné lhůty 14 dní od zakoupení. Prodejce má možnost prodloužit termín vrácení produktu na jakýkoli počet dní, minimálně však 14 dní, pokud se nejedná o omezené možnosti vrácení.
V popisu “Důležité informace pro vrácení zboží” je třeba uvést jaké jsou podmínky a postup pro úspěšné vrácení a na co si má kupující dávat pozor, aby nebyla žádost o vrácení zamítnuta.
Je také důležité, aby zákazník věděl, na jakou adresu má poslat produkt k vrácení a jak má být vrácený produkt zabalen a označen.
Se zákazníkem je třeba komunikovat vždy prostřednictvím zpráv přes platformu PredamTi pro případ, kdy by měla do procesu řešení vstoupit zákaznická podpora PredamTi.