Jak napsat správné podmínky vrácení?

Každý internetový obchod by měl mít definované podmínky vrácení zboží, podobně jako reklamační podmínky. Podle podmínek vrácení zboží se řídí zákazníci, kteří chtějí vrátit zakoupený produkt v rámci zákonné lhůty 14 dní od zakoupení. Prodejce má možnost prodloužit termín vrácení produktu na jakýkoli počet dní, minimálně však 14 dní, pokud se nejedná o omezené možnosti vrácení.

V popisu “Důležité informace pro vrácení zboží” je třeba uvést jaké jsou podmínky a postup pro úspěšné vrácení a na co si má kupující dávat pozor, aby nebyla žádost o vrácení zamítnuta.

Je také důležité, aby zákazník věděl, na jakou adresu má poslat produkt k vrácení a jak má být vrácený produkt zabalen a označen.

Se zákazníkem je třeba komunikovat vždy prostřednictvím zpráv přes platformu PredamTi pro případ, kdy by měla do procesu řešení vstoupit zákaznická podpora PredamTi.

Bol tento článok úžitočný?

Přečti si také