Jak postupovat, pokud zákazník požádá o vrácení produktu?

Pokud chce zákazník vrátit produkt, musí nejprve vytvořit žádost o vrácení. Následně postupuje podle podmínek vrácení a zboží odešle podle pokynů prodejce. Po doručení vráceného zboží prodejce obvykle zkontroluje zboží a je-li vše v pořádku, prodejce má 3 možnosti vyřešení žádosti o vrácení:

  1. Akceptování vrácení
  2. Částečné akceptování vrácení
  3. Zamítnutí vrácení

Akceptování vrácení

Prodejce akceptuje žádost o vrácení. Tehdy je zákazníkovi vrácena celá částka za vrácené zboží.

Částečné akceptování vrácení

Pokud prodejce zjistí nedostatky vrácení, například. poškozené nebo nekompletní zboží, prodejce má právo částečně akceptovat žádost o vrácení, kdy zadá částku k vrácení a důvod částečného vrácení. Doporučujeme před částečným vrácením nejprve kontaktovat kupujícího a řešit vzniklý problém prostřednictvím zpráv přes platformu PredamTi. Pokud se nepodaří problém vyřešit, je možné nahlásit konverzaci zákaznické podpoře PredamTi.

Zamítnutí vrácení
Prodejce má také právo žádost o vrácení zamítnout. Podobně jako v případě částečného vrácení doporučujeme nejprve kontaktovat kupujícího a řešit vzniklý problém před zamítnutím. Zamítnutí žádosti o vrácení je trvalé a zákazník nemá možnost znovu vytvořit novou žádost o vrácení téhož produktu.

Bol tento článok úžitočný?

Přečti si také