Platforma PredamTi garantuje vrácení peněz každému zákazníkovi který prokáže, že produkt zakoupený a zaplacený kartou online přes platformu PredamTi nebyl doručen nebo nesplňuje popis tak jak bylo uvedeno na stránce produktu, nebo byl poškozen nebo se zákazník rozhodl produkt vrátit dle platných podmínek pro vrácení daného produktu, které určuje prodejce.
Pro aplikování programu ochrany kupujícího je třeba, aby zákazník kontaktoval nejprve prodávajícího prostřednictvím zpráv na platformě PredamTi a snažil se vyřešit problém s prodávajícím, který je zodpovědný za vyřízení objednávky. Pokud zákazník a prodávající nedokážou vyřešit vzniklý problém, obě strany sporu mají možnost nahlásit konverzaci zákaznické podpoře PredamTi.
Zákaznická podpora PredamTi vstoupí do řešení problému s cílem vyřešit vzniklý problém. Pokud se prokáže, že chyba nastala na straně prodejce, zákazníkovi je vrácena nárokovaná částka na platební kartu, ze které byla objednávka zaplacena. Platforma PredamTi garantuje řešení každé vzniklé situace pro ochranu zákazníků.