Každý zákazník, který nakoupí přes platformu PredamTi a zaplatí kartou online, má možnost požádat o vrácení peněz zakoupeného produktu dle Podmínek vrácení prodejce, od kterého zboží koupil.
Pokud to Podmínky vrácení umožňují, zákazník může vytvořit novou Žádost o vrácení přímo v detailu objednávky. Přehled podaných žádostí o vrácení se nachází v sekci “Můj profil > Vrácení produktů”.
Při podání žádosti o vrácení je nezbytné postupovat podle instrukcí prodejce. V případě nejasností doporučujeme prodejce kontaktovat. Standardní postup vrácení je následující:
- Zákazník vytvoří novou žádost o vrácení
- Zákazník odešle produkt k vrácení dle instrukcí prodejce
- Prodejce zkontroluje doručený produkt, zda není poškozen a zda je kompletní
- Pokud je vrácení v pořádku, prodejce potvrdí přijetí vráceného produktu a platforma PredamTi automaticky vrátí peníze na platební kartu, ze které zákazník zaplatil objednávku. V případě, že prodejce rozhodne, že vrácený produkt je poškozený nebo nekompletní, může vrátit zákazníkovi peníze jen částečně nebo může žádost o vrácení zamítnout úplně.
Bol tento článok úžitočný?
Hodnotením článku nám pomôžeš zlepšovať kvalitu našich služieb a článkov.