Jak probíhá proces vrácení peněz?

Každý zákazník, který nakoupí přes platformu PredamTi a zaplatí kartou online, má možnost požádat o vrácení peněz zakoupeného produktu dle Podmínek vrácení prodejce, od kterého zboží koupil.

Pokud to Podmínky vrácení umožňují, zákazník může vytvořit novou Žádost o vrácení přímo v detailu objednávky. Přehled podaných žádostí o vrácení se nachází v sekci “Můj profil > Vrácení produktů”.

Při podání žádosti o vrácení je nezbytné postupovat podle instrukcí prodejce. V případě nejasností doporučujeme prodejce kontaktovat. Standardní postup vrácení je následující:

  1. Zákazník vytvoří novou žádost o vrácení
  2. Zákazník odešle produkt k vrácení dle instrukcí prodejce
  3. Prodejce zkontroluje doručený produkt, zda není poškozen a zda je kompletní
  4. Pokud je vrácení v pořádku, prodejce potvrdí přijetí vráceného produktu a platforma PredamTi automaticky vrátí peníze na platební kartu, ze které zákazník zaplatil objednávku. V případě, že prodejce rozhodne, že vrácený produkt je poškozený nebo nekompletní, může vrátit zákazníkovi peníze jen částečně nebo může žádost o vrácení zamítnout úplně.

Bol tento článok úžitočný?

Přečti si také