Nastavení doručení při objednávce

Na obrazovce doručení a platby v procesu objednávky je možné změnit doručovací adresu zvolením jedné ze seznamu doručovacích adres nebo přidáním nové adresy.

Podle nastavení prodejce je třeba v sumarizaci objednávky vybrat jednu z nabízených možností dopravy, přičemž u každé z možností je uvedena cena za dopravu.

Každý prodejce může mít jiná nastavení výpočtu a zobrazení možností dopravy. Existují 4 možnosti výpočtu dopravy pro případ, pokud si chceš koupit více produktů od jednoho prodejce a každý z produktů má jinou možnost dopravy:

  1. Zákazníkovi se zobrazí jen nejdražší možnost doručení pro všechny produkty spolu
  2. Zákazníkovi se zobrazí jen nejlevnější možnost doručení pro všechny produkty spolu
  3. Zákazníkovi se zobrazí co nejmenší počet skupin doručení, přičemž jedna skupina doručení může obsahovat i více produktů. Skupiny jsou vytvořeny, pokud některé produkty mají stejné možnosti doručení.
  4. Zákazníkovi se zobrazí možnosti dopravy pro každý produkt samostatně. V praxi to znamená, že je třeba zaplatit za dopravu pro každý produkt zvlášť.

Bol tento článok úžitočný?

Přečti si také